競争分析2014:Makhteshim-Aganの企業分析

◆英語タイトル:Competitive Intelligence 2014: Makhteshim-Agan in the Global Agrochemical Sector
◆商品コード:VPAC596-5-6
◆発行会社(リサーチ会社):Venture Planning Group
◆発行日:2014年3月
◆ページ数:※レポート概要をご参照ください。
◆レポート言語:英語
◆レポート形式:PDF
◆納品方法:Eメール
◆調査対象地域:※レポート概要をご参照ください。
◆販売価格オプション(消費税別)
Local LicenseUSD2,450 ⇒換算¥262,150見積依頼/購入/質問フォーム
Global LicenseUSD5,400 ⇒換算¥577,800見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明はこちらでご利用ガイドはこちらでご確認いただけます。
※お支払金額は「換算金額(日本円)+消費税+配送料(Eメール納品は無料)」です。
※本体価格が¥30,000未満のレポートにつきましては、ハンドリングチャージ¥5,000が別途かかります。
※Eメールによる納品の場合、通常ご注文当日~2日以内に納品致します。
※レポート納品後、納品日+5日以内に請求書を発行し、お客様宛に郵送しますので、請求書発行日より2ヶ月以内に振込をお願いします。
※上記の日本語題名はH&Iグローバルリサーチが翻訳したものです。英語版原本には日本語表記はありません。
※為替レートは適宜修正・更新しております。リアルタイム更新ではありません。
※弊社H&Iグローバルリサーチ株式会社はVenture Planning Group社の日本における正規販売代理店です。同社発行の医療分野調査レポートに関するお問い合わせは弊社までお願い致します。
Venture Planning Group社の概要はこちらでご確認いただけます。
※上記「見積依頼/購入/質問フォーム」をクリックすると弊社運営のレポート販売サイトに移動します。

【レポートの概要】

This strategic assessment of Makhteshim-Agan, one of the world’s leading agrochemical companies, provides significant competitor information, analysis, and insight critical to the development and implementation of effective marketing and R&D programs. The new report from Venture Planning Group presents a comprehensive analysis of the company’s performance, capabilities, goals and strategies in the global agrochemical market.

SECTION I: EXECUTIVE SUMMARY
• A 3-5 page synopsis of key sections.

SECTION II: BUSINESS ORGANIZATION
• History of the company’s agrochemical business evolution, which is important to understanding
  the corporate culture, management mentality and strategies.
• Recent acquisitions, divestitures and major organizational changes.
• Current organizational structure.

SECTION III: SENIOR MANAGEMENT
• Names, titles and background of key executives.

SECTION IV: FACILITIES AND EMPLOYEES
• Administrative, manufacturing and R&D facilities in the U.S. and abroad.
• Manufacturing practices.
• New plants under construction.
• The U.S. and international work force size and distribution.

SECTION V: TECHNOLOGICAL KNOW-HOW
• Internally developed and acquired agrochemical and related capabilities.
• Proprietary technologies and patent litigation.

SECTION VI: PRODUCT PORTFOLIO
• Review of major product lines.
• Applications, advantages and weaknesses of leading products.

SECTION VII: MARKETING TACTICS
• Promotional tactics.
• Distribution approaches.
• Product service and support.
• Customer relations.

SECTION VIII: FINANCIAL ANALYSIS
• Estimated sales by division, geographic region and product line.  .
• Five-year sales and operating profit performance.

SECTION IX: R&D EXPENDITURES AND MAJOR PROGRAMS
• Estimated R&D budget.
• Research facilities and staff.
• New technologies, products and applications in development.

SECTION X: COLLABORATIVE ARRANGEMENTS
• Joint ventures, distribution, O.E.M. and licensing partners, both industrial and academic.
• Terms of collaborative agreements and specific products involved.

SECTION XI: STRATEGIC DIRECTION
• Specific business, new product development and marketing strategies.
• Anticipated acquisitions, joint ventures and divestitures.

Contains 24 pages and 5 tables

【レポートの目次】

※目次は下記のURLでご確認ください。

http://www.vpgcorp.com/webfiles/AgroPDFFTP/Makhteshim%20Agan%20TOC.pdf



【免責事項】
https://www.marketreport.jp/reports-disclaimer

★医療情報レポート[競争分析2014:Makhteshim-Aganの企業分析]についてメールでお問い合わせはこちら



◆H&Iグローバルリサーチ株式会社のお客様(例)◆