OTC医薬品の香味市場

◆英語タイトル:Flavor Appeal in Over-the-Counter Medication ; Flavor preferences and innovation opportunities
◆商品コード:CS1063IS
◆発行会社(リサーチ会社):Canadean
◆発行日:2016年1月14日
◆ページ数:18
◆レポート言語:英語
◆レポート形式:PDF
◆納品方法:Eメール
◆調査対象地域:グローバル
◆販売価格オプション(消費税別)
Single UserUSD995 ⇒換算¥112,435見積依頼/購入/質問フォーム
Site Price(同一国内共有可)USD1,990 ⇒換算¥224,870見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise Price(複数国内共有可)USD2,985 ⇒換算¥337,305見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明はこちらでご利用ガイドはこちらでご確認いただけます。
※お支払金額は「換算金額(日本円)+消費税+配送料(Eメール納品は無料)」です。
※本体価格が¥30,000未満のレポートにつきましては、ハンドリングチャージ¥5,000が別途かかります。
※Eメールによる納品の場合、通常ご注文当日~2日以内に納品致します。
※レポート納品後、納品日+5日以内に請求書を発行し、お客様宛に郵送しますので、請求書発行日より2ヶ月以内に振込をお願いします。
※上記の日本語題名はH&Iグローバルリサーチが翻訳したものです。英語版原本には日本語表記はありません。
※為替レートは適宜修正・更新しております。リアルタイム更新ではありません。
※弊社H&Iグローバルリサーチ株式会社はCanadean社の日本における正規販売代理店です。同社発行の医療分野調査レポートに関するお問い合わせは弊社までお願い致します。
Canadean社の概要はこちらでご確認いただけます。
※上記「見積依頼/購入/質問フォーム」をクリックすると弊社運営のレポート販売サイトに移動します。

【レポートの概要】

Summary
OTC innovation must move beyond health functionality alone to offer sensory benefits including taste and texture. As such, pharmaceutical companies are drawing inspiration from food and drink to broaden the options available to consumers to help overcome “pill fatigue.”

Key Findings
- Flavor preference is linked to perceived healthfulness with those ingredients consumers perceive most positively for health, such as honey and green tea, featuring among the most popular flavor options.

- Floral/herbal flavors dominate the preferences of OTC consumers globally, although North American consumers exert a greater preference for fruity flavors such as berry and grape.

Synopsis
“Flavor Appeal in Over-the-Counter Medication” offers insight into flavor preferences within the OTC category, and explores corresponding opportunities for flavor innovation. It identifies regional- and demographic-specific nuances between preferences that can help inform efforts to target new or existing consumers.

- CONSUMER INSIGHT: Access information from our consumer surveys to evidence the appeal of different flavors

- DRIVERS: Understand the key insights and trends that are growing the market

- INNOVATION: See the best examples of innovation, linked to clearly-identified trends

Reasons To Buy
- Discover the most appealing flavors and flavor types in over-the-counter medication.

- Uncover insight into the key consumer segments that are most likely to be a key focus for innovation.

- Put flavor preferences into context by connecting them to specific consumer trends and needs.

- Gain inspiration for innovation programs and new product development.

【レポートの目次】

Introduction
OTC flavor preferences at a glance
OTC flavor preferences by consumption frequency
OTC flavor preferences by region
OTC flavor preferences by gender and age
OTC flavor preferences are linked to health
Opportunities by flavor type: dessert
Opportunities by flavor type: floral/herbal
Opportunities by flavor type: fruity
Opportunities by flavor type: sour
On-trend innovation: Health and Wellness
On-trend innovation: Comfort and Uncertainty
On-trend innovation: Sensory and Indulgence
Methodology



【掲載企業】

Pfizer
Emergen-C
Bosisto
Antagin
Up4
Smith Bros
Dr Cocoa
Bayer
Luden
Vicks

【免責事項】
https://www.marketreport.jp/reports-disclaimer

★医療情報レポート[OTC医薬品の香味市場]についてメールでお問い合わせはこちら



◆H&Iグローバルリサーチ株式会社のお客様(例)◆